UA-111021761-1

Hallo iedereen,

 

Zoals jullie misschien al wel gezien of gelezen hebben heeft de speeltuin een nieuw bestuur.

Afgelopen jaren heeft het oude bestuur geen mogelijkheid gehad om de contributie te innen.
Wij als nieuw bestuur willen en gaan dit weer oppakken.

1 mei 2026 wordt de contributie voor 2026 geïnd.

Gezinslidmaatschap : € 15,-
Steunend lid : € 10,-

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u vragen kan u een mail sturen naar info@speeltuinpinkeltje.nl

 

Met vriendelijke groet,

 

Het bestuur

Peter Wolf

Author Peter Wolf

More posts by Peter Wolf

Leave a Reply