Daar zijn we weer!!
Een leuk zakcentje💵 verdienen voor de zomervakantie?!
Reserveer dan nu je kleedje en kom gezellig je spulletjes verkopen op de kleedjesmarkt!!🥳
UA-111021761-1
Daar zijn we weer!!
Een leuk zakcentje💵 verdienen voor de zomervakantie?!
Reserveer dan nu je kleedje en kom gezellig je spulletjes verkopen op de kleedjesmarkt!!🥳
Hallo iedereen,
Zoals jullie misschien al wel gezien of gelezen hebben heeft de speeltuin een nieuw bestuur.
Afgelopen jaren heeft het oude bestuur geen mogelijkheid gehad om de contributie te innen.
Wij als nieuw bestuur willen en gaan dit weer oppakken.
Gezinslidmaatschap : € 15,-
Steunend lid : € 10,-
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen kan u een mail sturen naar info@speeltuinpinkeltje.nl
Met vriendelijke groet,
Graag zouden we jullie willen vragen dit bericht te delen.
Aangezien we het nodige onderhoud moeten verrichten in het clubgebouw en de speeltuin zelf kunnen we alle hulp goed gebruiken!
Mocht u iets over hebben dan zullen we daar ongelooflijk veel mooie dingen van kunnen doen om weer een veilige plek te krijgen voor u en onze kinderen/kleinkinderen!
Waarvoor alvast onze dank voor uw bijdrage! ♥️
Klik hieronder op de link en u wordt meteen doorgestuurd naar de pagina om een bijdrage te doen!
Graag stellen we ons even voor.
Sinds kort zijn wij het nieuwe bestuur en vrijwilligers van Speeltuin Pinkeltje in Wapenveld.
Bij vragen spreek ons rustig aan!
Wij hebben er heel veel zin in om er weer wat moois van te maken en weer leuke dingen te organiseren!
Groetjes Bestuur en Vrijwilligers Speeltuin Pinkeltje Wapenveld!
🎉 Goed nieuws! 🎉
Wij hebben een super mooi nieuw bord voor de speeltuin ontvangen, en dat is mogelijk gemaakt door TrafficSupply 🙌
Dankzij deze sponsoring staat er nu een duidelijk en kleurrijk bord met alle regels en informatie voor onze speeltuin. Zo zorgen we er samen voor dat het een fijne, veilige en gezellige plek blijft voor alle kinderen 💚
👉 Nogmaals ontzettend bedankt aan TrafficSupply voor deze mooie bijdrage!
7 oktober 2017
Na meer dan een jaar van bloed, zweet en tranen was het 7 oktober dan eindelijk zover.
DE opening van de vernieuwde speeltuin met een heel nieuw clubhuis.
Oud wethouder Ter Stege knipte samen met de voorzitter, Peter Abrahams, het lintje door waarna iedereen de speeltuin invloog.
Het weer zat echt niet mee, maar gelukkig zijn we van alle kanten geholpen. Triada heeft ons 2 grote partytenten geleend zodat iedereen droog kon staan.
Elk uur was er een kinderbingo die goed werd bezocht. Ook was er voor iedereen een hapje en een drankje.
Er zijn ongeveer 100-150 bezoekers geweest. Kortom een geslaagde dag ondanks het weer.
Ook is de speeltuin nu toegankelijk voor iedereen, met of zonder beperking, met of zonder handicap.
Samen spelen!
Onder het kopje sponsors kunt u zien welke bedrijven, fondsen en stichtingen het allemaal mogelijk hebben gemaakt om de speeltuin te verbouwen.